czwartek, 6 lipca 2017

DermaPlus szampon do włosów z ekstraktem z jagody goji

   Cześć wszystkim :) Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od Ambasadorka Kosmetyczna, w której znajdował się szampon z ekstraktem z jagody goji i kilka próbek kremów. Byłam bardzo ciekawa tego produktu, nie widziałam go na półkach sklepowych i jeszcze bardziej zaciekawiło mnie to, więc zaczęłam testować go.





Na początek kilka słów od producenta:

   "Szampon z wyciągiem z organicznych jagód Goji, jest delikatny do mycia, bogaty w antyoksydacyjne i odżywcze właściwości, zapewniając świeżość, wigor i nawilżenie. Do wszystkich rodzajów skóry i włosów. Dzięki ekstraktom z nagietka i oliwy z oliwek, ma działanie kojące i zmiękczające, odżywia, chroni skórę i włosy, zapewniając nawilżenie, miękkość i ochronę w codziennej pielęgnacji.





Składniki aktywne:
  • ekstrakty organiczne jagody goji 
  • nagietek
  • oliwa z oliwek

Nie zawierają SLES, parabenów, wazeliny, formaldehydu, OGM, barwników, alergenów."





Co myślę o tym szamponie? 


Jak dla mnie jest fenomenalny! 
  • nie podrażnia skóry głowy - mam z tym wieczny problem, łupież swędzenie itd, a w tym przypadku nic! 
  • ma gęstą, galaretowatą konsystencję, która mało pieni się
  • jest wydajny, nieduża ilość wystarczy do umycia włosów średniej długości
  • dobrze oczyszcza



  • pięknie pachnie! koniecznie muszę znaleźć perfumy o podobnym zapachu
  • delikatnie plącze włosy, ale jakaś odżywka w sprayu od razu sobie z tym poradzi
  • włosy stały się miękkie, gładkie, błyszczące, delikatne, odżywione
  • opakowanie jest wygodne, zamykane na KLIK


Na pewno kupię ponownie, jestem bardzo ciekawa innych kosmetyków z tej serii. Z całego serca polecam, mimo tego że znajduje się ten maleńki minus :) Dziękuję Ambasadorka Kosmetyczna za możliwość przetestowania tego wspaniałego szamponu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz