poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Odżywki do paznokci

   Wiele z nas miało pewnie kiedyś problem z paznokciami, które rozdwajały się, wolno rosły, czy łamały się. W ciągu kilku testowałam produkty do paznokci i dziś krótko opiszę je.





   💅    Moim numerem 1 jest BLACK DIAMOND HARDENER - ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA PAZNOKCIE- GOLDEN ROSE. Trafiłam na tę odżywkę dzięki znajomej, która pomogła ratować moje paznokcie po odżywce Eveline...




 Jakie ma zalety? 

  • odbudowuje
  • regeneruje
  • utwardza
  • idealna jako baza pod lakier
  • chroni przed rozdwajaniem
  • nie zawiera formaldehydu w składzie
  • niedroga
  • szybko wysycha
  • dobra konsystencja

A wady? 

  • BRAK


   💅   Kolejną odżywką jest WITAMINOWA BOMBA - PREPARAT DO PIELĘGNACJI PAZNOKCI - KILLYS. Używam na zmianę z tą wyżej opisaną. Zawiera naturalne bio-składniki pochodzenia roślinnego, opatentowany nieuczulający składnik utwardzający oraz opóźniające procesy starzenia roślinne komórki macierzyste, nawilżający olej arganowy i witaminy A, E, B5 oraz C.



Zalety:

  • zawiera filtr UV
  • nie ma w składzie formaldehydu
  • odżywia
  • idealnie nadaje się do regeneracji paznokci po hybrydzie
  • nie podrażnia
  • dobra jako baza pod lakier

Wady:

  • szybko ściera się z paznokci, przez co trzeba częściej malować 





   💅   Niedawno zaczęłam przygodę z firmą Bielenda, powoli poznaje produkty z różnych kategorii i trafiło na paznokcie... i tu jestem rozczarowana - kupiłam MULTIFUNKCYJNĄ ODŻYWKĘ - SERUM DO PAZNOKCI 10 W 1. Ta odżywka nie robi nic :( a przed zakupem czytałam sporo pozytywnych opinii. 


Zalety:

  • daje ładny, delikatny kolor
  • nie zawiera formaldehydu


Wady:

  • szybko znika z paznokci
  • nie zauważyłam regeneracji
  • moje paznokcie były po niej dziwnie miękkie
  • gęsta konsystencja
  • wysusza skórę wokół płytki
  • drażniący zapach



  💅   Najgorszy produkt jaki wyszedł na rynek, znienawidziłam tę markę przez te odżywki do paznokci...a mowa tu o odżywkach EVELINE - ODŻYWKA Z DIAMENTEM oraz EVELINE - 8 W 1. Stosowałam te produkty prawie przez rok, wszystko zgodnie z zaleceniami producenta, paznokcie super rosły, były twarde, ale wszystko tylko wtedy, gdy lakier był na paznokciu, bez odżywki paznokcie stawały się gorsze niż przez kuracją. Po pewnym czasie zapach zaczął mnie drażnić, powodował pieczenie oczu, odczuwałam straszny ból płytki paznokcia przy każdym dotknięciu, płytka zrobiła się pofałdowana, miejscami strasznie cienka.



Zalety:

  • BRAK!

 Wady:

  • zawiera formaldehyd!!!
  • uczula
  • niszczy paznokcie
  • daje efekt WOW, ale tylko na chwilę
  • uszkadza płytkę paznokcia
  • wysusza skórki


CO POWODUJE FORMALDEHYD? 


Częste stosowanie lakieru do paznokci może doprowadzić do rozdzielenie płytki paznokcia od łożyska. Ponadto może być widoczny inny kolor płytki paznokcia. W innych przypadkach możemy doświadczyć pieczenia oczu, nosa i gardła, a nawet ucisk w klatce piersiowej przy głębszym wdechu.
Takie problemy mogę wystąpić nie tylko u osób, które są uczulone. Z dłuższym czasem wdychanie formaldehydów może doprowadzić do powstania nadwrażliwości na ten składnik, a to z kolei prowadzi do reakcji alergicznych. 
Fragment artykułu z sieci






Skutki uboczne odżywki Eveline (zdjęcia z Internetu)





   💅  Idąc kilka lat wstecz również znajdzie się kilka odżywek, a wśród nich ŻELOWA ODŻYWKA WZMACNIAJĄCO - UTWARDZAJĄCA - AVON. Nie było po niej fajerwerków, ale swoje zadanie wykonywała.

Zalety:

  • dobrze sprawdza się jako baza i jako top
  • wydajna
  • przedłuża trwałość lakieru
  • wzmacnia paznokcie
  • przyjemna konsystencja

Wady:

  • BRAK



   💅   Jakiś czas temu miałam bzika na punkcie jedwabiu w kosmetykach, dlatego też kupiłam ELIKSIR Z JEDWABIEM - WIBO


ZALETY:

  • elegancki, delikatny odcień
  • jest łatwy do zmycia
  • dobra trwałość
  • szybko wysycha
  • nie gęstnieje 


WADY:

  • nierówno rozprowadzony pozostawia smugi



   Miałam kiedyś odżywki z Lovely, ale nie pamiętam dokładnie ich działania, dlatego pozostawiam je bez recenzji :) Wracając do odżywki Eveline - wiem, że dla jednych jest idealna, ale ja akurat znalazłam się w grupie osób, którym zaszkodziła. Jeśli masz jakiś objaw, który może być skutkiem ubocznym odżywki Eveline - natychmiast przerwij kurację i zmień odżywkę, nie czekaj, aż będzie gorzej!!
  Zapraszam do komentowania, może używałyście równie dobrych odżywek i chcecie podzielić się opinią to piszcie śmiało - chętnie poczytam :) Pamiętajcie, że zadbane dłonie i paznokcie to wizytówka kobiety. ☺




Źródło zdjęć: Internet



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz