czwartek, 3 sierpnia 2017

Perfumy 33ml

   Kocham perfumy... dlatego zawsze mam w posiadaniu 10 butelek i każda jest w użyciu :) Lubię poznawać nowe zapachy, dlatego rzadko kupuję oryginalne perfumy, bo inaczej zbankrutowałabym :D Wraz ze znajomymi złożyliśmy duże zamówienie na stronie → 33 ml . Miałam stały kontakt ze sklepem, (nie widziałam opinii na temat tego sklepu, dlatego bałam się trochę, bo nie na co dzień przelewa się większą sumę pieniędzy nie wiadomo do końca do kogo), ale paczka szybko dotarła, żadne opakowanie nie było zgniecione, wszystko było okej.





Wybrałam dla siebie 3 zapachy:

  • nr. 63 Jimmy Choo
  • nr. 42 D&G Light Blue
  • nr. 100 Carolina Herrera Good Girl


Możecie od razu zauważyć, że nazwy na opakowaniach są trochę inne, a niektóre były nawet śmieszne :D


 
Krótko opiszę każdy zapach, zaczynając od mojego ulubionego i najpiękniejszego...

Jimmy Choo nuty tego zapachu delikatnie różnią się od oryginału, ale są baaardzo zbliżone. Przepiękna luksusowa, kobieca i elegancka woń. Oryginalna cena to około 300 zł.

Nuta głowy: gruszka, pomarańcza, orchidea, paczula, toffi




D&G Light Blue jest dla mnie nowością, szukałam czegoś świeżego na lato i znalazłam :) W tym zapachu od razu wyczuwalne są cytrusy, świeżość, orzeźwienie i lekkość. Te perfumy kojarzą mi się z latem, zwiewną sukienką i radością. Nie znam oryginalnego zapachu, ale myślę, że jest równie piękny :) Oryginalna cena to około 150 zł.

Nuta głowy: jabłko Granny Smith (zielone jabłuszko), cedr sycylijski, dzwonki 
Nuta serca: jaśmin, biała róża, bambus 
Nuta bazowa: cedr, ambra, piżmo







Carolina Herrera Good Girl wzięłam ten zapach z ciekawości, w oryginale posiada bardzo fajną butelkę w kształcie buta! Perfumy te są słodkie, ale zarazem lekkie i świeże, idealne na wieczorne wyjście, nadają tajemniczości, kobiecości, pewności siebie i elegancji. Oryginalna cena to około 350 - 400 zł.  Na stronie niestety nie ma podanych nut :(





Co sądzę o tych perfumach, które są inspirowane oryginalnymi zapachami? Po rozmowach ze znajomymi zauważyliśmy, że zapachy które znamy są niemalże identyczne jak oryginalne, dlatego polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz