czwartek, 3 sierpnia 2017

Projekt denko - czerwiec 2017 r.

   Denko goni denko! Te miesiące zdecydowanie za szybko mi uciekają... Zauważyłam, że w cieplejszych miesiącach zużywam mniej kosmetyków, wcześnie nie zbierałam pustych opakowań i było to niezauważalne. Zapraszam do czytania mini recenzji zdenkowanych produktów :),




💄Szampon do włosów Gliss Kur Milion Gloss


  Już kiedyś miałam styczność z tym szamponem i sprawdził się dobrze, dlatego chętnie do niego wróciłam. Włosy po nim stają się miękkie, błyszczące, nawilżone, szampon ten nie wywołuje reakcji alergicznych, ma piękny zapach, mieniące się opakowanie. Często można dostać go w biedronce w zestawie z odżywką w sprayu za ok. 12 zł.





💄Odżywka do paznokci Black Diamond Golden Rose


   O tej odżywce szykuję osobny post :) Ale z czystym sercem mogę ją polecić. Jest to mój ratunek po odżywce Eveline, w składzie nie ma formaldehydu, wzmacnia paznokcie, przyspiesza wzrost, idealna jako baza pod lakier. 

💄Olejek arganowy Argan Oil


  Jeden z gorszych olejków jaki testowałam, miałam wiele tańszych i lepszych. Zacznę od pozytywnych aspektów: ładny zapach, wygodne opakowanie z pompką, dostępność. Minusem dla mnie jest wodnista konsystencja, trzeba zużyć  dużo produktu by dobrze naolejować końcówki, brak jakiejkolwiek poprawy stanu włosów, słabo zabezpieczał końcówki. Nie kupię ponownie.



💄Krem Iwostin Puritin


   Mój ulubiniec, must have :) Mając mieszaną cerę często zmagam się z nadmiernym wydzielaniem sebum, ale dzięki temu kremowi poradziłam sobie z tym! Dobrze redukuje wydzielanie sebum, odblokowuje pory, redukuje przebarwienia, nawilża, łagodzi, wygładza, IDEAŁ :)



💄Peelingujący żel pod prysznic Bali BeBeauty


   Świetne rozwiązanie dla leniuchów! Bardzo ładnie pachnie, fajnie odświeża, delikatnie masuje skórę podczas mycia, dobrze pieni się. Nie ma nic nadzwyczajnego w tym żelu. 


💄Szampon do włosów Green Pharmacy


   Na pewno nie polecam do codziennego użytku, ponieważ wysusza włosy, może służyć do uzupełnienia pielęgnacji, dobrze oczyszcza skórę głowy, zdaje egzamin w walce z łupieżem, zmniejsza wypadanie włosów. Zużyłam kilkanaście opakowań tego produktu.


💄Zmywacz do paznokci Delia do lakieru hybrydowego


   Po raz pierwszy ściągałam sama hybrydę przy użyciu tego zmywacza i wyszło super! Jestem mega zadowolona, lakier dobrze odchodził od płytki paznokcia po krótkim czasie, ma przyjemny zapach, kolorowe i estetyczne opakowanie, nie wysusza.


💄Perfumy Viva La Vita Avon


   Idealny zapach na wczesne lato z kategorii kwiatowo - owocowej , dość długo utrzymuje się, nie uczula, nie brudzi ubrań. 


💄Próbki: antyoksydacja jagody acai Ziaja, szampon do włosów Marion, Liq CC


   Chętnie kupię któryś z tych szamponów z Marion, ponieważ włosy były lśniące i gładkie, żel pod prysznic od Ziaja oraz krem do twarzy także super wypadły. Serum LIQ CC jest ok, chociaż czarna wersja jest zdecydowanie lepsza dla mnie :)




Ufff, dobrnęłyśmy do końca :) Miałyście któryś z tych produktów? Chętnie poczytam Wasze opinie na ich temat. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz